Při podnikání na internetu je zásadní nejen to, aby měl člověk co nabídnout, ale logicky i to, aby to měl komu nabízet. Ani to nejlepší zboží či nejlepší služba nabízejícímu podnikateli nic nepřinese, když není nikdo, kdo by si to koupil a zaplatil za to.
A co to obnáší v praxi? V praxi to znamená, že se musí webu, na kterém je nabídka publikována, zajistit dostatečná návštěvnost. Jedině tehdy, když sem zavítává dost lidí, je naděje na to, že se mezi těmito vyskytnou i platící zákazníci, kvůli nimž takový web vlastně vznikl a je provozován.
Jenže nejeden z webů takovou potřebnou návštěvnost zajištěnou nemá. Spíše se dá konstatovat, že je obvyklé, že weby zůstávají bez dostatečné odezvy ze strany veřejnosti. A proč se tak děje? Zkrátka proto, že je nabízejících se webů víc než dost, a v takové konkurenci se snadno některý z nich ztratí. A k nenalezení jsou zejména ty weby, jež neodpovídají dostatečně dokonale kritériím, jimiž se řídí internetové vyhledávače. Takový vyhledávač web objeví, posoudí ho tak, jak je nastaveno, a pokud tu nalezne nedostatky, zařadí ho až kamsi na konec dlouhého seznamu dalších relevantních odkazů. Jež pak nabídne lidem, kteří na internetu po něčem podobném pátrají.
A má-li se odkaz na takový web propracovat ve vyhledávačích ze zapadlých zadních pozic vpřed, tam, kde bude objeven a náležitě využíván, je nezbytná optimalizace takového webu, a to logicky nejlépe ta prováděná odborníky na SEO Brno Seolight.
Pokud se webu dostane náležitých úprav a vylepšení, jež pod optimalizaci spadají, jako jsou odstranění jeho nedostatků, správná volba klíčových slov, linkbuilding a copywriting, pokud je tento web patřičně propagován, návštěvnost znatelně vzroste. A když k tomu dojde, má provozovatel takového webu vyhráno. Má zákazníky a tedy i důvod, proč v podnikání přes internet pokračovat.